ini yang ku mahu


Ernie ZakriのIni Yang Ku Mahuを聴くShazamされた回数3601回. C Am F G Am F Biar engkau dengar semua C Aku tahu aku tahu G Kita tak sempurna Am F Biar semua hancur dan musnah C Aku tahu aku tahu G Itu memang mudah.


Syurga Hitam Quotes

This music and or audio is not accessible due to copyright violations Live Streaming Ernie Zakri - Ini Yang Ku has been removed due to a copyright notification.

. Ini Yang Kau Mahu merupakan lagusingle pertama oleh Aina. Lirik Lagu Ini Yang Ku Mahu Ernie Zakri Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu Kita tak sempurna Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu Itu memang mudah Semakin. Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu kita tak sempurna Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu itu memang mudah Semakin hari semakin pedih Ku.

Intro Am Dm G E Verse Am Dm Bukan ini yang aku mahu G C Terpisah jauh darimu F Dm Kini tinggal hanya diriku E Bertemankan rindu padamu Am Dm. Listen to Ini Yang Ku Mahu Single on Spotify. Ernie Zakri Song 2015.

Create and get 5 IQ. Ernie Zakri Single 2015 1 songs. Walau payah kan ku relakan Hanya kerna ini yang kau mahu Dariku Tetap.

Ini yang kau mahu Masih aku cinta Seperti dulu-dulu Oh mengapa kau harus Pergi meninggalkan Ada ketika ku buntu Aku hilang jalan Penat ku cari merata Namun tak ku. Read about Ini Yang Ku Mahu from Ernie Zakris Ini Yang Ku Mahu - Single and see the artwork lyrics and similar artists. Ernie Zakri - Ini Yang Ku Mahu Official Lyric Video 130086 views Oct 13 2015 11K Dislike Share Save FMC Music 179M subscribers Terbaru dari Ernie Zakri - Ini Yang Ku.

Stream songs including Ini Yang Ku Mahu. Listen to Ini Yang Ku Mahu on Spotify. Album 2015 1 Song.

Sign In Listen Now Browse Radio Search Sign In Ini Yang Ku Mahu - Single Ernie Zakri Pop 2015 Preview. Single ini dikeluarkan pada September 2015. Provided to YouTube by One Stop Music OSM BerhadIni Yang Ku Mahu Ernie ZakriIni Yang Ku Mahu 2015 2015 Hui Hvang Enterprise Sdn BhdReleased on.


Pin By Astya Avifah On Astyana Art


Meskipun Kamu Jauh Namun Aku Senantiasa Merasakan Keberadaanmu Yang Begitu Dekat Setiap Saat Yang Ada Dalam Hati Dan Pikiranku Hany Puisi Kata Kata Kerohanian


Hilang Poems Quotes Movie Posters


Bukan Untukku Lockscreen Screenshot Lockscreen Screenshots


Spring Casual Clothing Aesthetic Edgy Fashion Fashion Ulzzang Fashion


Karnanya Untukmu Dihatiku Namamu


Semesta Mengerti Outdoor Beach Water


Pin By Astya Avifah On Astyana


Bermula Semula Female Poets Deep Words Poems


Ibu Kota Cinta Def Gab C


Malam Ini Math Math Equations


Puisi Hilang Kata Kata Puisi Aura


Pin On Malaysia


Ibu Ampun Kan Aku Ibu


Bunga Rose Kata Kata Indah Kutipan Hidup Kutipan Terbaik


Rindu 13 Person Personalized Items


Pin On Puisi Ayu Salleh


Pin On Islam


Pin On بسم الله الرحمن الرحيم

Related : ini yang ku mahu.